خدیجه ابراهیم خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس افراد مفتاضی می توانند از طریق سایت بیمه سلامت به نشانی www.bimehsalamat.ir ثبت نام اولیه انجام دهند و پس از استعلام، برای دریافت دفترچه بیمه خود به نزدیکترین دفتر پیشخوان مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: متقاضیان می توانند با ارائه مدارک لازم از قبیل کپی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.
ابراهیم خانی بیان کرد: با تصویب هیات دولت، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه هستند و افرادی نیز به تازگی شناسایی شده اند که مشمول این طرح قرار می گیرند.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: با توجه به محدویت منابع مالی، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای بیمه همگانی سلامت با توجه به آیتم هایی و میزان پرداختی ها نیز بر اساس آزمون وسع به میزان 15 تا 100 درصد خواهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده آزمون وسع طی سال جاری انجام خواهد شد.
به گفته این مسئول هم اکنون 10 میلیون نفر در کشور که فاقد هر نوع پوشش بیمه ای هستند، تحت پوشش بیمه همگانی سلامت قرار دارند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 25 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت در استان زنجان فعال است که از این تعداد 9 دفتر در شهر زنجان واقع شده و مابقی در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می کنند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.