محمود آقامحمدیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مصرف در سه ماهه سالجاری 108 میلیون و 700 هزار لیتر و مدت مشابه سال گذشته 91 میلیون 614 هزار لیتر بوده که این میزان افزایش مصرف 19 درصدی را بیان می کند.
به گفته وی ، مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی نیز در این مدت ناشی از عرضه 24 ساعته فرآورده ، افزایش فعالیت مصرف کنندگانی از قبیل معدن انگوران، سیمان خمسه، چند کوره آجر پزی و از طرفی اضافه شدن چند مصرف کننده عمده در استان زنجان است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: میزان مصرف بنزین معمولی در سه ماهه نخست سالجاری نیز رشد هشت درصدی دارد.
آقا محمدیان اظهار کرد: سه ماهه نخست امسال 87 میلیون و 140 هزار لیتر بنزین معمولی در استان مصرف شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 80 میلیون و 575 هزار لیتر ثبت شده بود.
وی تاکید کرد: علت افزایش مصرف بنزین بهره برداری از 2 جایگاه شهید شهریاری و شهر سفید و نیز شروع به فعالیت مجدد جایگاه شهرشادی پارسیان است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از رشد 11 درصدی مصرف نفت سفید در این استان خبرداد و گفت: 10 میلیون و 380 هزار لیتری نفت سفید در سه ماهه سپری شده از سالجاری مصرف شده این رقم در مدت مشابه 9 میلیون 335 هزار لیتر بود.
آقا محمدیان تاکید کرد: رشد مصرف نفت سفید ناشی از اعلام شماره کالا برگ در برج های گذشته است.
وی به رشد 42 درصدی مصرف نفت کوره در استان زنجان اشاره کرد و افزود: میزان مصرف در سه ماهه نخست سالجاری 2 میلیون و 700 هزار لیتر و در مدت مشابه سال گذشته نیز یک میلیون و 900 هزار لیتر بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی ماهه نخست سالجاری درحدود چهار هزار و 78 تن گاز مایع در این استان مصرف شده که این میزان در مدت مشابه آن چهار هزار و 473 تن بود که از کاهش هشت درصدی دارد.
به گفته آقا محمدیان، طی این مدت میزان مصرف CNG 36 میلیون و 295 هزار متر مکعب و سه ماهه نخست سال گذشته حدود 36 میلیون و 428 هزار متر مکعب بت شده که تغییر محسوسی در میزان مصرف این فرآورده وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.