سید علی بدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از 75 درصد رشته های این دنشگاه را بخش خدمات و فرهنگ به خود اختصاص داده است.
بدری ابراز کرد: رسالت اصلی این دانشگاه مربوط به آموزش مهارت های خاص است، اما در این حوزه در بخش صنعت تنها 12 درصد و بخش کشاورزی حدود 10 درصد دانشجویان در حال تحصیل هستند.
معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تاکید کرد: درصدد هستیم تا دانش در حوزه های مهارتی این دانشگاه را گسترش و در سطح جامعه اشاعه دهیم.
وی اظهار کرد: باید با فرهنگ سازی و آگاه سازی مناسب و با ترغیب نوجوانان به سمت صنعت محوری، نگرش ها را به موضوع صنعتی شدن رشته تحصیلی دانشگاه تغییر دهیم.
بدری افزود: برای تشویق نسل جدید جهت ثبت نام در این دانشگاه معاونت سنجش و نظارت راه اندازی کرده ایم و به دنبال کیفیت بخشی به سطح دانش مراکز هستیم.
معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: درزمان حاضر 960 مرکز فعال با 450 هزار دانشجو در سراسر کشور داریم و از این تعداد در سال گذشته 180 هزار دانشجو جذب کرده ایم.
وی با اشاره به ماموریت گرا شدن دانشگاه در دولت یازدهم، گفت: براساس تحقیقات انجام شده، یک مرکز علمی کاربردی که زیر 500 دانشجو داشته باشد زیان ده بوده و باید برای ادامه فعالیت آن، تصمیم گیری دوباره شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.