به گزارش ایرنا، در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ماموریت حوزه هنری طراحی و اقدام برای فعالیت های هنری در تراز انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام مسعود صفی یاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تعبیر حضرت امام (ره) خودش یک هنر است، افزود: در زمان حاضر باید در راستای جهاد تبیینی، مکتب فکری امام (ره) و هویت انقلاب اسلامی را با تمام مختصات خودش معرفی و عرضه کنیم.
وی اظهار کرد: منظور از مفهوم «آتش به اختیار» که رهبر معظم انقلاب آن را طرح کردند این است که هرکس در هرجا هر جوری که می تواند باید کمک کند تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود.
حجت الاسلام صفی یاری ادامه داد: موسیقی حرام و کنسرت حرام به مثابه غذای مسموم است و وقتی گفته می شود از آن ها استفاده نشود در واقع به نفع خود افراد است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در این مراسم به همراهی و همکاری مطلوب دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 22دستگاه فرهنگی در این استان متولی برنامه های فرهنگی هستند.
مسیح الله سلطانی افزود: طی فعالیت دولت یازدهم برنامه های مختلف فرهنگی و هنری بدون کوچکترین حاشیه ای در سطح استان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی با بخشنامه دستورالعمل قابل اجرا نیست، خاطر نشان کرد: باورهای دینی مقوم حرکت های فرهنگی در جامعه ما هستند.
سلطانی به نقش غنی سازی اوقات فراغت جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: هم اکنون 18دستگاه اجرایی اعم از دولتی و عمومی متولی اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی در استان هستند.
به گزارش ایرنا، در این آیین غلامرضا قاسمی دهشالی به عنوان رییس جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان و معرفی از خدمات حمیدرضا اسماعیلی رییس قبلی این حوزه تقدیر شد.
قاسمی دهشالی پیش از این ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان را بر عهده داشت.
7312 /6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.