علی جوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با هدف اعزام به پیکارهای آسیایی چین و در دو بخش مردان و زنان و در پنج رده سنی مختلف، روز یکشنبه /11 تیر جاری/ در ورزشگاه تخصصی دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
وی اظهار کرد: بیش از 400 ورزشکار از استانهای مختلف در این رقابت ها حضور داشتند که از این تعداد 14 ورزشکار مرد و سه ورزشکار زن از زنجان بودند.
جوان خاطرنشان کرد: نقی سالک در رده سنی 69-60 سال در ماده های 100 متر و پرش طول به نشان طلا، خلیل اشرفی در رده سنی 79-70 در ماده 100متر به نشان نقره، صفرعلی بهرامی در رده سنی 80 سال به بالا در ماده پنج هزار متر به نشان نقره، داوود خدابنده در رده سنی 59-50 سال در ماده پرش طول به نشان نقره و عباس حاجی قربانی در رده سنی 60- 69 سال در ماده پنج هزار متر به نشان برنز، رسیدند.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ، فاطمه علوی، زهرا سیروس تنها و شبنم سیلطانی، اسماعیل حسینی، احمد رستمخانی، شعبانعلی پیرمحمدی، جمشید کریمی، یدالله دواچی، مرتضی سلطانیه، اصغر بهرامی، عبدالحمید سهیلی و اکبر زمانی، دیگر ورزشکاران پیشکسوت زنجانی اعزام شده به این مسابقات بودند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.