بهزاد جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور جوانان و بانوان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی رضایتبخش است و تلاش می شود این وضعیت به حد مطلوبی برسد.
وی اظهار کرد: این شهرستان فضاهای مناسب ورزشی ندارد، اما توجه دولت یازدهم موجب شده ،2 پروژه ورزشی استخر سرپوشیده و سکوی تماشاگران فوتبال این شهرستان در دست احداث باشد.
جعفری افزود: هم اکنون استخر سرپوشیده این شهرستان که کلنگ عملیات اجرایی این پروژه در سال 94 به زمین زده شده، 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی کرد: در صورت تامین بودجه 20 میلیارد ریالی، پیش بینی می شود این پروژه اوایل سال آینده به بهره برداری کامل برسد و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه ادامه داد: سکوی تماشاگران فوتبال این شهرستان نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 300 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به 250 میلیون تومان دیگر نیاز دارد.
وی ابراز کرد: کلنگ عملیات اجرایی این پروژه نیز در سال 94 آغاز شده و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز آن تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
جعفری افزود: احداث یک سالن ورزشی در بخش گوزلدره این شهرستان جز برنامه های آینده اداره ورزش و جوانان است و در صورت تامین اعتبار و تخصیص زمین مورر نیاز بخشداری نسبت به کلنگ زنی آن اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: هم اکنون یک زمین چمن و یک سالن ورزشی در اختیار علاقه مندان قرار دارد و مابقی به صورت مشترک با اداره ی آموزش و پرورش شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: 2 سال ورزشی نیز در روستاهای سنبل آباد و قره بلاغ در سلطانیه تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان به علاقه مندان خدمات ارائه می کند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سلطانیه 36 هزار جمعیت دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.