شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ماه رمضان امسال شمار افطار کنندگان در سفره های مهربانی 11 هزارو 700 نفر بود که تعداد سفره های مهربانی و شمار افراد تحت پوشش در مقایسه با سال گذشته روند روبه رشدی را نشان می دهد.
وی یادآوری کرد: ارزش ریالی سفره های مهربانی برگزار شده طی مدت یاد شده یک میلیارد و 787 میلیون و 700 هزار ریال بوده است.
میرزایی افزود: در طرح ملی همای رحمت نیز سه هزار و 744 سبد غذایی شامل برنج، قند، چای، شکر، ماکارانی، روغن، کنسرو، حبوبات، مرغ، رب، خرما، پنیر و گوشت بین خانواده های هدف توزیع شد.
وی بیان کرد: سبدهای غذایی میان خانواده های زندانیان، از کار افتاده، معلولان، خانواده های کم برخوردار، خانواده ایتام، سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: طی این ماه 12 چادر سلامت با هدف ارائه خدمات پزشکی و بسته های فرهنگی نیز در مناطق روستایی محروم این استان بر پا شد.
وی ابراز کرد: در این چادرها 14 پزشک و 51 داوطلب سلامت حضور داشتند که نسبت به توزیع 427 بسته فرهنگی به گروه های هدف اقدام شد.
وی خاطرنشان کرد: 653 نفر از خیران و نیکوکاران زنجانی در برپایی سفره های مهربانی جمعیت هلال این استان مشارکت فعالانه ای داشته اند و این روند در مقایسه با سال گذشته رضایتبخش بود.
به گزارش ایرنا، طرح ملی همای رحمت هلال احمر همه ساله و در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان اختصاص دارد و علاوه بر آن نیز چند طرح دیگر از جمله مراسم سفره های مهربانی برگزار می شود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.