سرهنگ رمضان آفریدون روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی موتورسواران از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تبعیت نمی کنند و بی احتیاطی و سهل انگاری آنان برای رانندگان خودروها و عابران پیاده، مشکل آفرین می شود.
وی اظهار کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی به دلیل حفظ ایمنی و جان موتورسواران با خاطیان برخورد قانونی می کنند و انتظار می رود مردم و مسئولان در خصوص ساماندهی این وسیله نقلیه خطرآفرین با راهنمایی و رانندگی همکاری بیشتری را داشته باشند.
آفریدون به موتورسواران توصیه کرد در استفاده از کلاه ایمنی بی تفاوت نباشند و از سوار کردن سرنشین اضافی به جد خودداری کنند.
وی با بیان اینکه همه موتورسیکت رانان باید دارای گواهینامه رانندگی باشند و از سرعت و سبقت غیرمجاز اجتناب کنند، افزود: روز پنجشنبه /هشتم تیر جاری/ راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت بی احتیاطی با یک پرستار زن در مقابل بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برخورد کرد و خود نیز که بر اثر واژگونی وسیله نقلیه و برخورد با زمین مصدوم شده بود به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شدند.
آفریدون تصریح کرد: این موتورسوار حادثه دیده در خط عابر پیاده با این پرستار زن برخورد کرده بود که اگر به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه می کرد به حتم این اتفاق ناخوشایند رخ نمی داد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.