به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی که روز شنبه /سوم تیر جاری/در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و به ریاست 'علی جوان' مدیر کل ورزش و جوانان زنجان استان زنجان برگزار شد دکتر فرهاد صفری با کسب هشت رای از 13 رای ماخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شود.
'محسن واحد' دیگر نامزد این سمت نیز توانست پنج رای از 13 رای ریخته شده به صندوق آرا را به دست آورد و 2 نفر از اعضای مجمع نیز بنا به دلایلی در این مجمع انتخاباتی حضور نداشتند.
رئیس هیات اسکیت استان زنجان در پایان مجمع گفت: اسکیت این استان از جایگاه خوب و مناسب در سطح کشور برخوردار است و ورزشکاران قدر و توانمندی چون پوریا واحد دارد.
فرهاد صفری افزود: این رشته ورزشی علاوه بر بخش قهرمانی در حوزه همگانی نیز نقش آفرین است و والدین با توجه به علاقه مندی به ورزش اسکیت، تمایل دارند کودکان خود را به فعالیت در این این رشته ورزشی سوق دهند.
وی با بیان اینکه اسکیت زنجان نیازمند تجهیزات و فضای مناسب است اظهار کرد: اگر شان و منزلت این رشته ورزشی نمایان تر شود به حتم می توان با استفاده از امکانات بالقوه و وجود نفرات مستعد، اسکیت زنجان را به جایگاه اصلی و واقعی خود رساند.
صفری، توجه به شهرستان ها و جذب حامی مالی مناسب را از ضروریات این رشته ورزشی به منظور رشد و توسعه بیشتر دانست و افزود: انتظار می رود اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در حد وسع و توان از این رشته حمایت کند تا ورزشکاران شاخص و شایسته ای تربیت شوند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.