سرهنگ عباس حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در 2 ماه ابتدای سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 6درصد افزایش داشته است.
وی یادآوری کرد: آمار دستگیری‌های 2 ماهه امسال این شهرستان نیز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 129 درصد افزایش دارد که بیشترین فراوانی دستگیری‌ها نیز بر حسب نوع شغل در مشاغل آزاد بوده است.
حسنی افزود: بررسی ها نیز نشان می دهد میزان تحصیلات دستگیر شدن سیکل و زیر سیکل بوده است و افراد دارای مدرک تحصیلی بالا کمتر وجود داشته و این موضوع بیانگر آن است که ارتباط معنا داری بین افزایش آگاهی‌ها و اعتیاد وجود دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره ، برخورد با عناصر توزیع کننده مواد مخدر را از جمله برنامه های مقابله ای این شهرستان در سال جاری ذکر کرد.
وی بیان کرد: مطالعات نیز نشان می دهد مصرف مواد صنعتی نسبت به مواد سنتی در این شهرستان کمتر است و تلاش می شود با اقدامات پیشگیرانه زمنیه گرایش اعتیاد جوانان بیش از گذشته کاهش یابد.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با 407 کیلومترمربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.