رسول بیات شامپاه پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان افزود: تمام مجموعه آموزش و پرورش نقش پررنگی در اجرای انتخابات و فعالیت های اجتماعی و مشارکت حداکثری داشت.
وی به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و یادآورشد: اوقات فراغت، مختص تابستان نیست بلکه در تمام طول سال باید برای غنی سازی اوقات فراغت کوشید.
بیات اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد اینکه مدت زمان اوقات فراغت در تابستان بیشتر می شود و به تبع آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: در هر صورت باید برای غنی سازی اواقات فراغت مردم در این زندگی ماشینی و مدرن کوشید.
وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش توجه داشته باشد که اگر دستگاه ها در این زمینه امکانات خواستند در ارائه آن دریغ نکند و متوجه باشد که باز بودن در مدارس در زمان اوقات فراغت، برای همه فعالیت ها مفید است.
بیات ادامه داد: آموزش و پرورش همواره در راستای غنی سازی اوقات فراغت و در اختیار گذاشتن امکانات پیش قدم بوده است.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: از سوی دیگر در خصوص اعزام داشن آموزان به اردوها، مسابقات و دوره ها باید متوجه بود که این افراد از سویی نمایندگان استان هستند و از سوی دیگر با حضور در این دوره ها احساس هویت و شخصیت پیدا می کنند و چه بسا که از درون همین مسابقات قهرمانان بسیاری پرورش یابند.
وی اضافه کرد: شب های قدر را باید قدر بدانیم و توجه داشته باشیم که ولادت در کعبه، و شهادت در مسجد و روزهای قدر نشان از بزرگی شخصیت امام علی(ع) دارد و این تقارن بی معنا و حکمت نیست.
3001
تهیه و انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.