حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون با ژیمناستیک با سرپرست اداره و روز شنبه انتخابات این فدراسیون برگزار می‌شود و از اهداف و برنامه‌های ما در سال جاری برگزاری کارگاه "سطح‌بندی ریتمیک" برای استان است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها ما در سال جاری با هماهنگی فدراسیون برگزاری کلاس ژیمانستیک هنری در بخش دختران و پسران و کلاس مربیگری مهدکودک‌ها است.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی گفت: همچنین پیش‌بینی مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور را کرده‌ایم تا میزبان این مسابقات در تابستان ماه سال جاری باشیم.

معماریان با بیان این که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری با کیفیت کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان هستیم، خاطرنشان کرد: همچنین برای استعدادیابی با آموزش و پرورش و بهزیستی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بتوانیم استعدادهای استان را شناسایی کنیم.

وی اظهار داشت: آمار ورزشکاران سازمان‌یافته ما در سال جاری 7 هزار و 700 نفر است که از این لحاظ در استان در بین هیئت‌های ورزشی استان در رتبه هفتم قرار داریم. این تعداد ورزشکاران نسبت به سال 94، 20 ردصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620950
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.