علی خلجی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن گلریزان هر ساله ودر ماه مبارک رمضان به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند که بدلیل توانایی نداشتن در پرداخت محکومیت مالی، جرائم غیرعمدی در زندان به سر می برند برگزار می شود.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریز ی انجام گرفته جشن گلریزان نیر درشهرستان خرم دره برگزار شد و در آن خیران، نیکوکار 350میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند جمع آوری کردند.
خلجی افزود: کمک های خیرین سهم بسزایی در آزاد سازی زندانیان غیر عمد دارد و تحقق این مهم می تواند از ابعاد مختلف بسیار تاثیر گذار باشد.
مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی جنش گلریزان بعدی طی 24 ماه رمضان در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد و با اتمام این برنامه می توان افزایش و یا کاهش مشارکت های مردمی را ارزیابی کرد.
وی خاطر نشان کرد: ستاد دیه این استان در طول سال از مشارکت های خیران برای رفع مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد بهره می گیرد و تداوم این امر از ابعاد گوناگون آثار و برکات متعددی بدنبال دارد و این روند باید همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا، خیران زنجانی نیز با شرکت در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک کردند.
جشن های گلریزان تنها برای زندانیانی با محکومیت هایی مانند، بدهکاران مالی، مهریه ، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادفات را شامل می شود.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.