ابوالفضل رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 30 دقیقه بامداد امروز /سه شنبه/ در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاد که خوشبختانه با تلاش افراد حاضر در محل و فرونشاندن شعله های آتش با کپسولهای آتش نشانی از مرگ دلخراش راننده و 2 سرنشین پژو 405 ممانعت شد.
وی اظهار کرد: یک دستگاه تریلر حامل بار کاشی و یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 برای پرداخت عوارضی متوقف بودند که در این حین راننده یک دستگاه تریلر دیگر که خسته و خواب آلود بود به محل رسیده و به شدت با آنها برخورد کرد.
رستمی افزود: شدت برخورد تریلر مقصر حادثه باعث آتش سوزی و خارج شدن خودرو پژو از مسیر اصلی شده و در نهایت خود نیز واژگون شده بود.
وی تصریح کرد: در این حادثه رانندگی، راننده و 2 سرنشین خودرو سواری پژو 405 (یک زن و مرد) که در داخل خودرو محبوس شده بودند پس از فرونشاندن آتش توسط مردم حاضر در صحنه تصادف به بیرون از خودرو منتقل و همراه با 2 راننده تریلرهای حادثه دیده به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
رستمی افزود: عوامل آتش نشانی به منظور امدادرسانی با 2 دستگاه خودروی اطفاء و امداد و 2 دستگاه خودروی نجات از ایستگاه های 1- 2- 3 و 4 عازم محل شده و نسبت به اطفاء حریق کامل خودرو پژو 405 اقدام کردند و محل تصادف را نیز به دقت مورد بررسی قرار دادند تا از نبود مصدوم دیگری، اطمینان حاصل کنند.
وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی و ریخته شدن کاشی سرامیک ها به کف جاده باعث ترافیک سنگین در عوارضی شده بود ادامه داد: عوامل آتشنشانی به همراه راهداران، اقدمات لازم را برای باز کردن مسیر تردد دیگر خودروهای عبوری انجام دادند و سواری پژو و همچنین 2 دستگاه تریلر را که حامل بار کاشی بودند به محل ایمن انتقال دادند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.