ابوالفضل رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 20 پنجشنبه شب اتفاق افتاد و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه ها شکسته و پنجره های از جای خود کنده شده و بخشی از دیوار طبقه پایین نیز فرو ریخته بود.
وی با بیان اینکه شیشه های شکسته شده تا 20 متری به اطراف پرت شده و خوشبختانه هیچ رهگذری آسیب ندیده بود اظهار کرد: این حادثه براثر نشت گاز شهری از شیرگاز آشپزخانه رخ داده بود و اعضای خانواده این 2 واحد مسکونی نیز به هنگام وقوع انفجار در منزل نبودند.
رستمی افزود: سه اکیپ سه نفره با سه دستگاه خودروی سنگین شامل 2 خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات از ایستگاه های 1، 2 و 6 به محل حادثه اعزام شد اما همسایه ها قبل از رسیدن عوامل آتش نشانی آتش را خاموش کرده بودند.
معاون فنی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: عوامل آتش نشانی زنجان ساعت 4:30 بامداد امروز /شنبه/ نیز به منظور بیرون کشیدن جسد 2 راننده به جاده قدیم زنجان - تبریز و اتوبان زنجان - قزوین اعزام شدند.
رستمی افزود: بر اثر برخورد خودرو سمند و نیسان وانت در جاده تبریز و واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در اتوبان، رانندگان خودرو نیسان وانت و کامیون محبوس شده بودند که توسط آتش نشانان بیرون کشیده شدند.
وی اظهار کرد: متاسفانه راننده کامیون به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن عوامل آتش نشانی به صحنه حادثه فوت کرده بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.