مجید تقیلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعتماد دوباره مردم به دولت روحانی قابل پیش بینی بود، افزود: طرح صریح و روشن مسائل در مناظرات انتخاباتی از سوی روحانی باعث شد تا مردم دوباره به دولت تدبیر و امید و عملکرد آن اعتماد کنند.
وی حضور چهره های برجسته از جمله رئیس دولت اصلاحات و دیگران در میدان دفاع از حسن روحانی را از دیگر عوامل پیروزی او عنوان کرد و ادامه داد: البته طرفداران روحانی منحصر به طیف خاصی در جامعه نبود و چنان که دیدیم از همه اقشار مختلف مردم و حتی برخی اصول گرایان نیز از وی حمایت کردند.
تقیلو به عملکرد و رفتار انتخاباتی رقبای روحانی در کارزار انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: متاسفانه رفتار رقبا در شأن نظام جمهوری اسلامی نبود.
وی افزود: آن حجم اتهامات و دروغ ها و پخش شب نامه ها و دست زدن به هر کاری برای پیروزی، امر خطرناکی بود.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان گفت: امیدواریم جریان رقیب دولت از رأی و نظر مردم درس و عبرت بگیرد و پس از این با شرافتمندی و جوانمردی در عرصه فعالیت داشته باشد.
وی با بیان اینکه رأی مردم به حسن روحانی حاکی از این بود که مطالبات آنان فقط منحصر به مسائل اقتصادی و ایجاد شغل نیست، تصریح کرد: مردم در این انتخابات نشان دادند که اگر بناست شغلی ایجاد شود باید با همان روش منطقی دولت تدبیر و امید انجام پذیرد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.