عبدالله جعفری، مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان با اشاره به توزیع برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ های مصوب طی ماه مبارک رمضان در استان به خبرآنلاین گفت: این اقلام توسط شرکت های مباشر دولتی تامین و در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات عرضه می شود.

وی قیمت برنج توزیعی در قالب طرح ضیافت در استان زنجان را ۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام و عنوان کرد: در قالب این طرح همچنین شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۵۵ تومان، گوشت قرمز با قیمت ۲۳ هزار تومان و گوشت مرغ نیز با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

جعفری بیان داشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات برای اخذ معرفی نامه دریافت کالا به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

جعفری تصریح کرد: مقرر شده لبنیات و روغن نیز با ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه های مربوطه در ایام رمضان عرضه شود.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 654022
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.