حجت محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 34 شعبه اخذ رای شهری برای انتخابات شورای شهر این شهرستان به صورت تمام مکانیزه در نظر گرفته شده و در این میان احتمال بروز اشکالاتی وجود داشت که هم اکنون این مساله برطرف شده و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
وی یادآوری کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخاباتی کشور رای دهندگان قبل از احراز هویت و دریافت کارت الکترونیکی اخذ رای باید اسامی و کد داوطلبان مورد نظر خود را یادداشت کرده و به همراه داشته باشند.
محمدی افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در صورت بروز مشکل در اخذ رای مکانیزه رای گیری از مراجعه کنندگان به صورت دستی انجام خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
فرماندار زنجان ادامه داد: برگزاری 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا اهمیت زیادی دارد ،چرا رئیس جمهوری منتخب طی چهار سال آینده به عنوان رئیس قوه مجریه در زمینه های مختلف نقش آفرین خواهد بود و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در عمران و آبادانی مناطق اثر گذار هستند.
وی بیان کرد: مشارکت بالای مردم در این رخداد مهم صلابت، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در جهان به نمایش خواهد گذاشت و این موضوع مهم همواره به اثبات رسیده است.
محمدی افزود: حضور مردم در 29 اردیبهشت توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و تمامی کشورهای منطقه نیز این رویداد مهم را نظاره گر هستند و بیش از گذشته به پیوند مردم با نظام پی خواهند برد.
به گفته فرماندار خرمدره، از مجموع 65 هزار و 166 نفر جمعیت این شهرستان حدود 50 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت جاری هستند.
طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری می کنند.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.