به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه با حضور در شعبه قائم زنجان برای دادن رای، انتخابات را یکی از پایه ها و اساس مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: در همه انتخابات های برگزار شده مردم با حضور خود در پای صندوق های رای وحدت و اقتدار کشور را به نمایش گذاشتند.
وی به استقبال پور شور مردم از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: مثل همیشه حضور پور شور مردم در صحنه مایه دلخوشی دوستان و یاس دشمنان است.
حجت الاسلام خاتمی مشارکت مردم زنجان در تمامی عرصه ها را بالا دانست و ابراز امیدواری کرد، نتیجه انتخابات به خیر و مصلحت کشور باشد.
وی با تاکید بر اینکه طی 37 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور خود در صحنه ها همواره پشتیبانی خود را نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند، از مردم خواست، در این کار خیر نیز سبقت بگیرند و رای دادن خود را به ساعات پایانی زمان تعیین شده موکول نکنند.
926 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان زنجان در روز 29 اردیبهشت پیش بینی شده است و نزدیک به 20 هزار نفر در روند برگزاری این انتخابات در استان نظارت، فعالیت و همکاری دارند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهند: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.