به گزارش خبرآنلاین؛ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، یکی از اولویت های توسعه شهرستان طارم را راه های ارتباطی عنوان کرد و گفت:چرا وزرارت راه وشهرسازی به یک طرح ملی جاده طارم فومن شفت از محور آب بر به ملاسرا که عملیات اجرایی آن ده سال است شروع شده به کندی پیش میرود وی خواستار اعتبار مناسب به این جاده ملی شد که استانهای شمال غرب را به استان های شمالی از جمله گیلان ومازندران و گلستان متصل خواهد نمود

دکتر علی وقفچی با بیان اینکه توسعه هر منطقه ای نیازمند توسعه راه و محورهای ارتباطی آن است٬ اظهار کرد: در راستای توسعه محورهای ارتباطی شهرستان طارم، تمامی پروژه های تعریف شده با همراهی مدیریت استان پیگیری شده و قول های مساعدی برای تامین مناسب اعتبارات داده شده است.

وی محور زنجان-طارم به منجیل را یکی از مسیرهای مهم ارتباطی برای شهرستان طارم برشمرد و تاکید کرد: این محور تاکنون با تلاش مدیران استان ادامه یافته و در تلاش هستیم در پیش بینی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه اقدام کنیم. همچنین تصمیم داریم اعتبار تخصیصی پروژه به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد تا این پروژه در کمترین زمان به نتیجه مناسبی برسد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به دیگر محورهای ارتباطی شهرستان طارم اشاره کرد و یادآور شد: محور خلخال-طارم به منجیل در سالجاری، پیش بینی اعتباری خوبی داشته و به سه برابر اعتبار قبلی رسیده است.

وی به ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: شهرستان طارم از بهترین موقعیت به منظور تولید انواع محصولات کشاورزی را دارد و به عنوان مثال، روستاهای انذر و گوهر بهترین و گران قیمت ترین برنج کشور را تولید می کنند.

وقفچی استفاده حداکثری از آب در شهرستان طارم را خواستار شد و تاکید کرد: روستاهای شهرستان طارم در تامین آب مشکلاتی دارند که انتظار داریم برای بهره برداری از منابع آبی شهرستان طارم، تلاش بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع آبی منطقه٬ افزود: استفاده بهینه از این منابع در شهرستان طارم برای کاهش مشکلات آبی منطقه ضروری است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646418
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.