حجت محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاربران شعبات در نظر گرفته شده این شهرستان، آموزش های لازم را فرا گرفته اند و طبق برنامه ریزی های انجام شده به ازای هر پنج شعبه یک کاربر پشتیبان وجود دارد.
وی اظهار کرد: آموزش، نکته کلیدی شروع و اجرای هر فعالیتی به شمار می رود و کاربران اصلی ترین وظیفه را در شروع به موقع، اجرای بی حاشیه و اتمام مناسب فرآیند رای گیری بر عهده دارند.
محمدی افزود: طبق بررسی ها، صلاحیت 98 درصد داوطلبان شورای اسلامی شهر خرمدره مورد تایید قرار گرفت و شمار داوطلبان این دوره در مقایسه با دوره قبل افزایش 50 درصدی داشت.
وی بیان کرد: در مجموع 67 نفر برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر خرمدره ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، صلاحیت 2 نفر به دلیل نقص مدارک تایید نشد.
فرماندار خرمدره گفت: با آغاز تبلیغات انتخاباتی، فعالیت نامزدهای شوراها رصد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.
وی خاطر نشان کرد: قانون مداری، اجرای مر قانون و نیز تسلط به قانون انتخابات و وظایف نیز مهم است که منجر به برگزاری صحیح انتخابات می شود.
به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
3001/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.