مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان، افزایش بهره‌وری را در مسئولیت پذیری کارگران جامعه حائز اهمیت دانست و گفت: با افزایش بهره‌وری‌شاهد اقدامات موثر در جامعه در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا یوسفی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، امروز در جمع کارگران ستان زنجان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، اظهار داشت: شان کارگر شان الهی است.

یوسفی،  با اشاره به نقش کارگران در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و کشور ، گفت: کارگران در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با نواندیشی حماسه بزرگی را رقم خواهند زد که این حماسه باعث تحقق شعار سال خواهند شد.

وی،  درادامه اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برون رفت از فشارهای اقتصادی عنوان کرد و گفت: کارگران با توجه به نقش بی بدیل خود در هوشیاری خود نسبت به برملا کردن نقشه های دشمنان تلاش خواهند کرد.

یوسفی، با تاکید بر اینکه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی بعنوان شرکای اقتصادی در راستای ارتقای فرهنگ کار و اقتصاد ، در افزایش بهره وری باید تلاش کنند، تصریح کرد: شکاف موجود بین تورم و دستمزدها کاهش یافته است.

وی، همچنین با اشاره به بیمه زنان سرپرست خانوار در سال‌های اخیر ، گفت: جامعه امروز ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق مطالبات شاهد موفقیت بوده است .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی امنیت اشتغال در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: نظم  بین کارگر و کارفرما منوط به برخی ضوابطها مهم است،  یادآور شد: کار گران استان شاهد امنیت شغلی مناسب در سطح کشور هستند.

یوسفی، رفع مشکلات بیکاری جوانان را با توسعه بخش خدمات، تعاون و رفاهی و کارگری با احیای فصل هشتم موثرعنوان کرد و گفت: با کاهش هزینه ها و حمایت از تولیدات داخلی منطبق با اقتصاد مقاومتی اقداماتی اسای در جامعه می توان انجام داد .

وی،  افزایش بهره وری را در مسوو لیت پذیری کارگران حائز اهمیت برشمرد و گفت: با افزایش بهره وری شاهد اقدامات موثر در جامعه در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خواهیم بود.

یوسفی ، روتق اقتصادی استان را با مساعدت دستگاههای اجرایی استان موفقق برشمرد و گفت: استان زنجان دارای نرخ پایین بیکاری در سطح کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.