به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مجاهدت های بانوان شهیده با عنوان 'لشگر فرشتگان'، افزود: مردم به شاخصه ولایتمداری نامزدهای انتخاباتی و میزان پایبندی آنها به قانون در هر 2 انتخابات پیش رو توجه داشته باشند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید به فردی رای داد که نگاهش در رفع مشکلات اقتصادی کشور به توانمندی داخلی باشد نه به دولت های خارجی.
حجت الاسلام دولابی اظهار کرد: اگر قرار باشد به شهید نمره بالایی در عملکردش داده شود، اجر والدین، همسر و زمینه سازانی که او را برای رسیدن به این مقام والا کمک کرده اند از خود شهید کمتر نیست.
وی با تبیین اهمیت روحیه شهادت طلبی در آموزه های دین اسلام، گفت: گاهی باید در مقام خدمتگزاری برای سایرین بود و زمینه را برای رشد سایرین فراهم کرد، چرا که بستر سازی شهادت از اهمیت بالایی قرار است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انسان های ولایت مدار در طول زندگی هم درجه با شهدا هستند، چرا که امتیاز ایستادگی بر روی عقیده و آرمان خود، تا آخرین قطره خون بود و این افراد نیز بر همین عقیده اند.
حجت الاسلام دولابی با اشاره به ویژگی های شهدای دفاع مقدس، تصریح کرد: شهید یعنی کسی که در راه ولایت، دین و خدا جان خود را تقدیم کند.
وی تاکید کرد: عزت جامعه در سایه ایستادگی های شهدا و رزمندگان است و در سایه این شجاعت ها انقلاب اسلامی به این مرحله رسیده است.
به گزارش ایرنا، در پایان مراسم 'لشگر فرشتگان' از شماری از مادران، همسران و دختران مجاهدان شهیده با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.