داود معروفخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش سالن های ورزشی سرپوشیده شهرستان ابهر در سال 95 از 15 به 20 سالن، اظهار کرد: تعداد این سالن ها در سال 96 به 24 مورد افزایش می یابد.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش شهرستان ابهر، تصریح کرد: در زمان حاضر بدون در نظر گرفتن سالن های ورزشی برخی اداره ها، سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان بیش از پنج سانتیمتر افزایش داشته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: با توجه به تامین شدن بودجه مورد نیاز برای ادامه ساخت سالن ورزشی 3 هزار نفری شهرستان ابهر این سالن به طور حتم در سال 96 تکمیل می شود.
وی بااشاره به اینکه سالن کشتی شهید فهمیده شناط از ابتدای شهریور ماه قابل استفاده است، یادآور شد: استخر سرپوشیده ابهر نیز مجهز به دستگاه الکترولیز شده است و از امسال سیستم کلرزنی دستی از استخرها حذف می شود.
معروفخانی با اشاره به برگزاری مراسم روز جوان و جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در شهرستان ابهر، ابراز کرد: امسال در مراسمی باشکوه از 22 جوان برتر شهرستان ابهر در حوزه های مختلف تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به تعاملات مناسب برخی از دستگاه های شهرستان برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی، بیان کرد: شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه ابهر و اداره آموزش و پرورش همکاری های مناسبی برای این منظور دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به سالن کشتی شهر صائین قلعه، تاکید کرد: در این زمینه تفاهم نامه ای با شهرداری و شورای شهر صائین قلعه منعقد شده است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.