علی جوان روز شنبه در مجمع عادی سالانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان که با حضور 'رضا زارعی' رئیس فدراسیون و 'حمید آسیابان' رئیس کمیته امور استانهای این فدراسیون برگزار شد افزود: ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی رشته ای پرطرفدار می باشد و علاقه مندان و ورزشکاران بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کرده است.
وی اظهار کرد: ورزش کوهنوردی تنها رشته ای است که زیاد با تکنولوژی های نوین عجین نشده است و در واقع تکنولوژی نتوانسته است بر این رشته مفرح تاثیرگذار باشد.
جوان با بیان اینکه افراد بسیاری برای تفریح، آرامش و ارتقا سطح سلامت جسمی، روحی و روانی خود به این رشته ورزشی روی می آروند افزود: ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی یکی از اولویت های این اداره کل محسوب می شود چراکه همواره برای این استان به لحاظ همگانی و قهرمانی افتخار آفرین بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه این رشته ورزشی از اساتید و مربیان و ورزشکاران مجرب و توانمند برخوردار است، گفت: برای اینکه این رشته ورزشی زنجان در اوج باشد و جایگاه خود را حفظ و ارتقا بخشد، شبانه روز تلاش و فعالیت می شود.
جوان افزود: ورزشکاران توانمند و مجرب این رشته ورزشی زنجان همیشه در رقابت های برون مرزی درخشیده اند و این نشان می دهد که این استان در ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی از ظرفیت و پتانسیل خوب و بالایی برخوردار است.
وی تصریح کرد: برای هرچه بیشتر همگانی کردن این رشته ورزشی باید راهکارهای مناسبی از سوی مسئولان ذیربط اتخاذ شود تا مردم بیشماری به ورزش کوهنوردی سوق پیدا کنند و از سویی نیز فعالیت در این بخش بر ورزش قهرمانی نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.
جوان افزود: ورزش کوهنوردی، انسان ها را به دامان طبیعت می کشاند و نشاط و شادابی خاصی را به آنان می بخشد و به همین خاطر نیز باید نگاه ویژه ای را به این رشته داشت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.