سید علی شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد وفات جاری ثبت شده در سال گذشته برابر با چهار هزار و 800 واقعه و این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر با چهار هزار و 843 واقعه بود.
وی اظهار کرد: شمار فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در سال گذشته چهار هزار و 819 واقعه و این میزان در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و 890 واقعه بود.
شفیعی افزود: تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در سال 95 چهار هزار و 721 واقعه و در مدت مشابه سال قبل برابر با چهار هزار و 810 واقعه ثبت شده بود.
وی بیان کرد: تعداد فوت ثبت شده روزانه استان زنجان در سال گذشته به طور متوسط برابر با 13 مورد واقعه وفات است که به طور تقریبی در هر 2 ساعت یک واقعه وفات در این استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته شمار وفات ثبت شده در مناطق شهری و روستایی این استان به ترتیب 2 هزار و 908 و یکهزار و 847 مورد بود و به لحاظ تفکیک جنسیت و منطقه نیز طی این مدت یکهزار و 660 مرد و یک هزار و 248 زن در مناطق شهری و یکهزار و 801 مرد و 766 زن در مناطق روستایی این استات فوت شده اند.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش اعلام شده از سوی این اداره کل، بیماری های قلبی و عروقی، سرطان ها و تومورها و حوادث غیرمترقبه همواره سه دلیل عمده فوت در این استان بوده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.