مدیر شرکت نفت استان زنجان، با اشاره به عملکرد مطلوب جایگاه‌های سوخت استان زنجان، گفت: استان زنجان در کشور به جهت اجرای طرح مانیتورینگ ایستگاه‌های اندازگیری جایگاه‌های سی ان جی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمود آقامحمدیان، امروز چهارشنبه (30فروردین ) با اشاره به آمار مقایسه ای یارانه پرداختی بخش‌های مصرف در سال 95و 94 اظهار داشت: این مجموعه در سال‌های اخیر شاهد افزایش  11 درصدی در بخش صنایع و بخش حمل و نقل بوده است.

آقا محمدیان ، با بیان اینکه  شاهد افزایش مصارف در بخش سی ان جی بودیم،  افزود : در بخش صنعت نیر شاهد افزیش 12 درصدی در سال 95 بودیم.

وی ، در ادامه با اشاره به افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در بخش کشاورزی به میزان 3 درصدی، گفت: هدف ما در راستای خدمات رسانی افزایش و فعال نگه داشتن  شبانه روزی جایگاه‌های عرصه بوده است.

این مسئول در استان زنجان، همچنین گفت : در سال 95 شاهد کاهش  میزان 138 هزار لیتیری نفت سفید و دیگر فرآورده های نفتی در استان  بودیم.

اقامحمدیان ، با بیان اینکه بارزسی های صورت گرفته توسط گشت های مشترک دراستان با 96 مورد را داشتیم ، تصریح کرد: کمیته رسیدگی با تشکیل جلسات در این زمینه فعالیت دارد.

مسئول منطقه زنجان، جرایم در این بخش را  به تعداد 3 میلیون برشمرد و گفت: جایگاههای سطح کشور دارای درجه بندی است که بر درامد و کار مزد تاثیر دارد.

وی، همچنین  بالاترین درجه این مورد را درجه ممتازی عنوان کرد و گفت دراستان دارای نه جایگاه درجه ممتازی داریم.

مدیر منطقه  زنجان،  با اشاره به خدمات رسانی 40 جایگاه در استان اضافه کرد: در جایگاهها حدود بالغ بر 146 متر مکعب با رشد ده درصدی خدمات را شاهد بودیم .

اقا محمدیان با اشاره به فرآورده های این جایگاهها گفت: در تلاش ذخیره سازی نفت سفید برای سوخت زمستانی روستاییان هستیم.

وی، همچنین با اشاره به تلاش برای فعالیت جایگاههای استان به صورت شبانه روزی اضهار داشت: در صدد استفاده روستاییان بتلمبه هستیم و ساماندهی خوروهای حمل نفت را حائز اهمیت عنوان کرد.

این مسئول دراستان زنجان، خبر از اخذ لوح زرین محیط زیست داد و ابراز امید واری برای رعایت اصول زیست محیطی در این زمینه کرد.

آقا محمدیان ، مقدار سوخت ایام نوروز استان را در حدود 19 میلیون لیتر برشمرد و گفت: شاهد افزایش 12 درصدی رشد مصرف بودیم و همچنین در حوزه بنزین سوپر شاهد افزایش استفاده 18 درصدی را در این ایام داشتیم.

وی، تعداد روستاییان استفاده کننده از نفت سفید را بالغ بر 620 روستا عنوان کرد و گفت: طرح پیمایش برای مصارف واقعی برای خودروها  اختصاص داده شده است.

این مسئول دراستان زنجان، اجرای طرح پیمایش را موجب کاهش و صرفه جویی در مصارف فراورده های نفتی دانست و گفت: وسایط نقلیه شهری ملزم به ثبت نام در سامانه شدند که سوخت خود را تامین کنند.

وی، با اشاره به اهمیت یارانه پرداختی برای مصرف فرآورده ها ی نفتی در مورد بنزین در مقایسه با سالهای قبل را  872 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در استان جایگاهای عرضه به اشباع رسیده است.

آقا محمدیان ، در پایان سخنان خود با اشاره به آموزش و اطلاع رسانی دراین زمینه حائز اهمیت است گفت: تعداد جایگاههای سی ان جی های استان دارای قابلیت توسعه است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.