محمدرضا آقاخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و در ادامه کاهش سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده برون شهری، از نخستین روز اردیبهشت امسال سهمیه این ناوگان دوباره کاهش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی خودروهای دیزلی برون شهری در استان زنجان ساماندهی شده است و میزان سوخت گازوئیل این وسایط نقلیه طی سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش و صرفه جویی داشته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر سهمیه سوخت گازوئیل آنان بر اساس پیمایش و کارکرد اعمال می شود، مالکان خودروهای دیزلی درون شهری نیز باید برای دریافت سهمیه براساس کارکرد اقدام کنند.
آقاخانی تاکید کرد: مالکان ناوگان شناسایی شده در حمل و نقل درون شهری که عملکرد برج های گذشته بارنامه را دریافت نکرده اند باید در سایت وزارت کشور به نشانی WWW.UTCMS.IR ثبت نام کنند.
وی متذکر شد: مالکانی که اقدام به ثبت نام نکنند سهمیه پایه آنها نیز کاهش خواهد یافت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مالکان خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به سایت بیان شده مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آنها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.
آقاخانی به اهمیت مدیریت بر مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور اشاره کرد و افزود: سهمیه سوخت پایه خودروهای ساماندهی نشده در سایت WWW.UTCMS.IR تا پایان خرداد امسال به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.
104 اتوبوس ویژه، 78 اتوبوس وی آی پی، 335 دستگاه مینی بوس و 617 دستگاه سواری برای مسافران استان زنجان خدمات ارائه می دهند.
شمار خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل باری این استان نیز چهار هزار و 891 دستگاه است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.