به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در نشست صمیمی با فرهنگیان استان زنجان، افزود: میزان مطالعه و سطح آشنایی فرهنگیان با مفاهیم این نوع اقتصاد و فعالیت های انجام گرفته در سطح استان در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید به اندازه ای باشد که پاسخگوی شبهات و سوالات دانش آموزان و سایر اقشار جامعه باشد.
استاندار زنجان اظهار کرد: از خانواده بزرگ آموزش و پرورش انتظار داریم تا خدمات دولت در این حوزه را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کرده و به گوش مردم برسانند.
درویش امیری با بیان اینکه باید از صدا و سیمای استان زنجان از بابت انعکاس خوب دستاوردهای ستاد اقتصاد مقاومتی استان قدردانی کرد، گفت: البته گاهی اتفاق می افتد که از یک ساعت سخنرانی بنده 10ثانیه را پخش می کند، بنابراین باید هم خوبی های این سازمان و هم نقدها را گفت.
وی با اشاره به اهتمام دولت نسبت به اتمام پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین، افزود: بهره برداری از این پروژه یکی از محورهای کاهش هزینه های سربار دولت است، خواهد بود.
استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از یک قرن است که اقتصاد ایران به نفت متکی است، گفت: باید شاکله و مبنای اقتصاد در کشور بر توانمندی داخلی باشد، چرا که مشاهده جوانان تحصیل کرده و بیکار در خیابان ها سبب رنجش خاطر بوده و زیبنده این کشور نیست.
درویش امیری با انتقاد از انتقاد عده ای از خرید هواپیما برای ناوگان هوایی کشور، تصریح کرد: 30سال است نتوانستیم ناوگان هوایی کشور را بازسازی کنیم، آیا این خوب است که در پروازها تاخیر داشته و موجب نارضایتی مردم شویم؟
وی یادآور شد: رسانه هایی که فقط با زبان انتقاد با مردم صحبت می کنند، شرایط موجود را تحلیل کرده و بنویسند.
استاندار زنجان اظهار کرد: همواره از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت کرده و خواهم کرد، چرا که با این حمایت هم تولید اتفاق می افتد، هم اشتغال برای جوانان ایجاد می شود.
درویش امیری با تشریح خدمات کم نظیر دولت در توسعه روستایی، خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت های روستایی در استان و کشور توسعه یافته و تکمیل شود، دیگر شاهد مهاجرت های روستایی و مشاهده پدیده حاشیه نشینی نخواهیم بود.
وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، افزود: بخشی از این تخلفات در دولت قبل و بخش دیگری نیز در زمان این دولت انجام گرفته، بنابراین هرکسی با هر شناسنامه سیاسی که در امانت داری خود خطایی انجام داده باشد از نظر ما محکوم است.
استاندار زنجان ادامه داد: معتقدیم دولت باید در این زمینه شفاف سازی کرده و این حق مسلم فرهنگیان است، که دراین باره آخرین اطلاعات را داشته باشند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.