به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دبیرستان ماندگار البرز برای دوره اول متوسطه(پایه هفتم) و دوره دوم متوسطه(پایه دهم) در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی و علوم انسانی از مناطق 19 گانه شهر تهران ثبت نام می کند.
متقاضیان می توانند تا اول اردیبهشت 96 با ورود به سایت آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی tehranedu.ir در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ثبت نام کنند.
به گزارش ایرنا، ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در پایه‌های هفتم و دهم برای سال تحصیلی 97-96، از 20 بهمن ماه95 آغاز شده است.
تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی 96-95، حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم شرایط عمومی ثبت‌نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم و ملاک دانش آموزان پایه ششم در آزمون ورودی و ثبت نام و کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس است.
هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 15 هزار تومان است که داوطلبان فقط می توانند از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانی www.tehranedu.ir مبلغ را واریز و رمز ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی را دریافت کنند.
کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم از روز یکشنبه تا سه شنبه(10 تا 12 اردیبهشت ماه 96) از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی در آزمون با ثبت کد ملی داوطلب از طریق این سامانه قابل دریافت است.
آزمون ورودی پایه دهم ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
همچنین آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول دبیرستان ماندگار البرز ساعت 9 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد.
دانش آموزان داوطلب ثبت نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را اعلام کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفا باید در همان رشته ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.
دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی این شهر است، ساختمان این دبیرستان سال 77 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
این دبیرستان به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی شانزده اسفندماه 1385 توسط شورای عالی آموزش و پرورش جزو مدارس ماندگار ایران شناخته شد.
بزرگانی همچون منوچهر ستوده، حسن اکبرزاده، حسین امانت، عبدالله انوار، محمدعلی اسلامی ندوشن، مصطفی چمران، همایون خرم، حسین محجوبی و جمشید مشایخی از این دبیرستان فارغ التحصیل شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.