به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری شامگاه یکشنبه در هجدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی در زنجان افزود:
معاون نزاجا با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت خود به جنگ فرهنگی با اسلام آمده است، بنابراین باید برای مقابله با این لشگر ظلم، آماده باشیم.
امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری با تبیین اهمیت ولایت فقیه در استقرار و استمرار نظام اسلامی، گفت: همواره باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم، چرا که بدون ولی فقیه امکان انحرف انقلاب اسلامی وجود داشت.
وی با اشاره به ولایت مدار بودن شهید صیاد شیرازی و سایر شهدا در روند پیشرفت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ماندگاری نام و یاد شهدا به خاطر قرار داشتن زیر پرچم ولایت است.
معاون نزاجا به اهمیت تبیین زندگی و بازگو کردن سیره شهدا به نسل جدید انقلاب اشاره و تاکید کرد: باید جوانان بدانند شهدا چه تفکری داشتند و چگونه در زندگی شخصی و اجتماعی عمل می کردند.
امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری با اشاره به مسیر طی شده اسلام تا کنون، گفت: هر نقطه ضعفی در این مسیر مشاهده می شود و هر جا اجرای اسلام دچار انحراف شده است، علت آن اطاعت نکردن مردم از ولایت است.
وی با تبیین نقشه های دشمنان اسلام درباره ایران اشاره و تصریح کرد: عده ای در داخل کشور قصد انحراف مسیر انقلاب اسلامی را دارند، شاخص های انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) مشخص و تبیین شده است.
معاون نزاجا اظهار کرد: دشمن برای تضعیف قدرت جامعه اسلامی همواره تهاجم فرهنگی را در راس برنامه های خود اجرا می کند.
امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری با انتقاد از برخی افراد داخل کشور در مواجهه با دشمن خارجی، گفت: برخی از این افراد غافل از دسیسه های دشمنان اسلام، حرف های آنها را در قالب دیگری مطرح می کنند.
وی با تبیین امنیت کشور با وجود ناامنی در منطقه، افزود: خون شهدا و فداکاری های نیروهای مسلح در سایه ولایت فقیه، توانسته است با وجود توطئه کشورهای استکباری مقابله کند، همچنین ایران همزمان توانسته در این مدت توسعه و پیشرفت چشمگیری نماید.
به گزارش ایرنا، شهید صیاد شیرازی در بامداد 21 فروردین 1378 به وسیله عوامل مسلح مجاهدین خلق در پوشش رفتگر، مقابل درب منزل مسکونی‌اش واقع در تهران و در برابر دیدگان فرزندش ترور شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.