به گزارش ایرنا، علی حیدری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر، با اشاره به اینکه نیمه دوم سال 95 حدود 4.2 درصد اشتغالزایی شد، اظهار کرد: با افتتاح کارخانه های کیلوس، پویاریس و اطلس جین در ابهر و با درنظر گرفتن جذب نیروهای لازم برای بیمارستان الغدیر تا ابتدای ماه مبارک رمضان، یک هزار نفر به شمار افراد شاغل در ابهر افزوده می شود.
وی با اشاره به توفیقات مناسب در اشتغالزایی و افتتاح این 3 کارخانه ها در اردیبهشت امسال افزود: برای این پروژه ها در مجموع حدود 6 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر و در زمان تحویل دولت 61 پروژه مختلف نیمه کاره وجود داشت و از سال 92 تاکنون 31 پروژه مختلف در ابهر مورد بهره برداری قرار گرفته است و بیمارستان الغدیر ابهر نمونه ای از این پروژه هاست که از سال 86 تا پایان 92 تنها 40 درصد پیشرفت داشته است و در سال 95 با وجود مشکلات مالی دولت این پروژه تقریبا تکمیل شد و به زودی نیز به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به دغدغه شهروندان ابهری در زمینه آب شرب و تصفیه خانه ابهر، یادآور شد: این پروژه که درزمان حاضر به 68 درصد پیشرفت رسیده است در پایان سال 92 تنها 6 تا 8 درصد پیشرفت داشت.
حیدری ابراز کرد: سالن ورزشی 3 هزار نفری شهر ابهر نیز که چندین سال به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره مانده بود تامین اعتبار شده است که با ترک تشریفات این اعتبار هزینه خواهد شد.
وی تاکید کرد: در این چند سال در حوزه شهری نیز بیش از 100 میلیارد ریال به شهرداری های شهرستان ابهر و بیش از 230 میلیارد ریال نیز به روستاها تزریق شد.
فرماندار ابهر با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از 88 درصد از روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند، بیان کرد: در پایان سال 92، در حدود 45 درصد از روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند بودند.
وی افزود: برای پیگیری های متعدد اقدامات موثری برای تعریض جاده ترانزیت صورت پذیرفته است.
حیدری در زمینه یکی از مهمترین فواید برجام، یادآور شد: این توافق حماسه ای بود که اجماع جهانی و اتحاد اروپا و آمریکا علیه ایران اسلامی را شکست.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.