اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جمع مدیران استان زنجان افزود: در هر زمان که مسئولان قانون را به درستی اجرا کردند به همان میزان مردم احساس بهتر و رضایت بیشتری داشتند و در مقابل احساس بد در میان مردم زمانی نمایان شد که مسئولان به قانون عمل نکردند.
وی یادآورشد: وظیفه مسئولان دفاع از حق مردم است و در هر زمان و مکانی که احساس کنند حق مردم ضایع می شود، باید به دفاع از آن بپردازند.
درویش امیری اظهار کرد: همین مردم هستند که با رای خود سرنوشت کشور را رقم می زنند و در انتخابات پیش رو هم مردم هر انتخابی که داشته باشند، مسئولان از آن تمکین خواهند کرد.
استاندار زنجان گفت: ما مسئولان به دنبال اجرای قانون در انتخابات و برگزاری همه پرسی سالم و توام با امنیت هستیم و رهبر معظم انقلاب به خوبی در منشور 18 گانه خود، ملاک های برگزاری چنین انتخاباتی را مطرح کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در سطح ملی و انتخابات ریاست جمهوری در سطح بین المللی اهمیت دارد و مردم باید در هر 2 انتخابات با مشارکت حداکثری آنچه را که خود تشخیص می دهند، انتخاب کنند.
درویش امیری ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این دوره در برخی مناطق استان تا 25 درصد هم افزایش یافته و این میزان افزایش در شهر زنجان به 6 درصد می رسد.
استاندار زنجان تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان را پنج هزار و 83 نفر اعلام کرد و گفت: از تمامی مسئولان و مدیران انتظار می رود برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم کمک و همراهی های لازم را داشته باشند.
وی به عملکرد ستاد خدمات سفر طی نوروز امسال اشاره کرد و از تردد هفت میلیون و 51 هزار و 162 خودرو از 25 اسفند سال 95 تا 13 فروردین سال جاری در راه های ارتباطی این استان خبر داد.
درویش امیری اقدامات انجام شده در کمیته بهداشت و درمان این استان را قابل توجه و رضایت بخش خواند و کاهش تعداد تصادفات در این مدت در راه های ارتباطی این استان را قابل قدردانی برشمرد.
استاندار زنجان گفت: میزان بازدیدهای ثبت شده از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان طی تعطیلات نوروز 96، نشان از تاثیر تلاش مدیران مربوطه برای جذب گردشگر و مسافر در این مدت می دهد.
در مجموع 530 هزار و 505 فقره بازدید گردشگر از گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، مردان نمکی، غار کتله خور و سایر مراکز طی اجرای طرح نوروزی امسال ثبت شده است که این آمار در طرح نوروزی سال گذشته به 131 هزار و 820 مورد می رسید.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.