کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: طی 24 ساعت گذشته قیدار با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر این استان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، امروز سه‌شنبه (15فروردین) با اعلام این خبر، گفت: روند کاهشی دمای هوای استان زنجان، طی روزهای اخیر و هفته جاری در این استان شروع شده است که شب گذشته این سرما به اوج خود رسید و بیشتر ایستگاه های هواشناسی زنجان دمای زیر صفر را ثبت کردند.

 سلطانی در این خصوص گفت: دمای فعلی شهر زنجان نیز یک درجه زیر صفر گزارش شده است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش نشان می دهد.

 وی ادامه داد: آسمان امروز استان زنجان ابری، با بارش پراکنده برف و باران و مه آلود در ارتفاعات پیش‌بینی شده است که از بعداز ظهر همین روز از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواسناسی استان زنجان،  همچنین در این زمینه ادامه داد: بیشترین میزان بارش‌ها طی24 ساعت گذشته از ماهنشان با 10 و گرماب با 8 میلی متر گزارش شده که در شهر زنجان نیز کمتر از هشت دهم میلی متر بوده است.

 سلطانی اضافه کرد: بر این اساس دمای بیشینه استان از بعداز ظهر امروز افزایش خواهد یافت، اما دمای کمینه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی، در پایان یادآورشد: گرمترین شهر این استان نیز طی 24 ساعت گذشته را آب بر با 8 درجه بالای صفر  بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.