حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر مساجد یاد شده، اداره کل تبلیغات اسلامی استان با ارسال ابلاغیه ای به 50 مبلغ مستقری که در مناطق و نواحی محروم استان مشغول انجام وظیفه هستند، اعلام کرد که در صورت فراهم بودن شرایط مکانی و امکانات لازم در مساجد منطقه استقرار، اقدام به برپایی مراسم اعتکاف در آن ها کنند.
وی از اعزام 100 مبلغ و مبلغه به مراسم اعتکاف سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تهیه و توزیع هفت هزار جلد کتاب 'اعتکاف خوبان' در میان معتکفان و اعزام مداح و قاری از جمله اقدامات دیگری است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای افزایش سطح کیفی مراسم اعتکاف در استان پیش بینی کرده است.
حجت الاسلام مصائبی افزود: برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت امام المتقین حضرت علی (ع)، برگزاری ویژه برنامه اعمال ام داوود، ادعیه، نمازها و اعمال مختص ایام البیض، تشکیل حلقه های معرفت با حضور مبلغان و مبلغات، خدمات رفاهی و پذیرایی اعم از تهیه و توزیع افطار و سحری از دیگر برنامه های اجرایی در ایام اعتکاف است.
به گزارش ایرنا بنابر اعلام ستاد اعتکاف استان زنجان، سال گذشته در مجموع 6 هزارو 70 نفر در این استان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند که این تعداد نسبت به سال 94 حدود 20 درصد رشد داشت.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.