محمدصادق فرجی شامگاه دوشنبه در مجمع انتخابات هیات کاراته استان زنجان افزود: در بازی های المپیک همه کشورها دنبال کسب نشان هستند و به حتم دستیابی به مدال با وجود ورزشکاران قدر و توانمند بسیار سخت است.
وی اظهارکرد: کاراته ایران می تواند در المپیک 2020 پر مدال ظاهر شود که به همین دلیل نیاز است مورد حمایت های بیشتری قرار گیرد.
فرجی با بیان اینکه با المپیکی شدن کاراته، سبک نگاه ها به این رشته ورزشی نیز تغییر جدی کرده است افزود: کاراته ایران برای حفظ و ارتقا جایگاه خود در سطح آسیا و جهان تلاش وافر دارد.
وی با بیان اینکه ژاپن، مهد ورزش کاراته در آسیا است تصریح کرد: در واقع عبور کاراته ایران از آسیا عبور از جهان می باشد و به همین دلیل با حضور تیم های قوی و توانمند در بازی های آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی، نشان دادن سطح کاراته ایران کار بسیار سختی است.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: بسیاری از کشورها برای ارتقا جایگاه خود در ورزش کاراته از ظرفیت ها و زیرساخت ها بهره وافر می گیرند و به حتم برای کسب نتیجه در المپیک 2020 نیز برنامه ریزی خواهند کرد و این کار را برای کاراته ایران دشوار خواهد کرد.
فرجی به اعتبارات امسال فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: امسال فدراسیون با اعتبارات تخصیص یافته، هزینه های سنگین عقب افتاده و برنامه های پرترافیک سال قبل را پرداخت و در کنار آن نسبت به برنامه های تدوین شده نیز اقدام کرد.
وی تاکید کرد: حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی در سال آتی نیز هزینه های زیادی را می طلبد و به حتم وزارت ورزش و جوانان، اعتبارات بیشتری را برای این رشته ورزشی در نظر خواهد گرفت که با این وجود باید از حمایتهای مالی دیگری نیز بهره مند شد.
در این مجمع انتخاباتی با رای اعضا، محسن سهندی با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.