رسول بیات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عده ای در این کشور اقلیتی هستند که کاری غیر از تخریب بلد نیستند و نان، خوراک و زندگی این افراد بر اساس تخریب و نه انتقاد شکل گرفته است.
وی یادآورشد: انتقاد مایه عزت و اصلاح امور است اما عده ای هستند که همواره فقط موتور ماشین تخریبشان فعال است و غیر از آن کار دیگری بلد نیستند.
بیات اظهار کرد: این افراد می دانند که در کشور چه اتفاقاتی در حال وقوع است اما قصد ندارند واقعیت را بپذیرند.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان گفت: مردم توجه دارند و تشخیص می دهند که چه کسی مصلح است و چه کسی منتقد و چه کسی نگاه مخربانه دارد.
وی خاطرنشان کرد: هر دولتی مخالفان و منتقدانی دارد ولی بخشی از افراد و جریان هایی که بدون توجه به کارهای دولت فقط جنبه تخریب را پیش گرفته اند، از جمله کسانی بودند که در انتخابات 92 شانس خود را در میدان انتخاب آزمودند و از بختی برخوردار نشدند.
بیات ادامه داد: این افراد از این به بعد هم از توفیقی برخوردار نخواهند بود، چون مردم راه خود را انتخاب کرده اند، اما چون صدای این افراد بالاست فکر می کنیم که خیلی باید به آنها توجه کرد در حالی که فقط صدای بالایی دارند.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان گفت: دولت در هر صورت بودن یا نبودن تخریب، باید وظیفه خود را انجام دهد، همه مدیران دولتی باید هر آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته و کار خود را انجام دهند.
وی تاکید کرد: بخشی از این تخریب ها نتیجه معکوس خواهد داد یعنی نه فقط به نفع آنان تمام نخواهد شد، بلکه آنان را متضرر خواهد کرد چون مردم به واقع به واسطه تحقیق تشخیص می دهند.
بیات اضافه کرد: چون خود آنان کارهای برجسته ای ندارند و طی زمانی که مدیریت را در دست داشتند نتوانسته اند کاری انجام دهند، فقط از این طریق می خواهند ابراز وجود کرده و خودی نشان دهند.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان گفت: این تخریب ها و انتقادات بی انصافانه در عزم، اراده، قوت و قدرت دولت تاثیری ندارد و همه مدیران دولتی کار خود را انجام می دهند و مردم هم به این احساس خواهند رسید.
وی تصریح کرد: کسی که دنبال تخریب است، هدف استفاده تبلیغاتی و تحقیقاتی از این اقدام را نیز دارد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.