حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پاره ای از موارد حتی خرید این نوع کالاها به خاطر ضربه ای که به کشور و انقلاب اسلامی وارد می کند، از مصادیق کمک به ظالمان محسوب می شود.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، گفت: تولید کننده داخلی باید برای فروش بهتر اجناس خود کیفیت را افزایش دهد، از طرفی در برخی موارد لازم است تا مردم با ایثار خود برای حمایت از تولید داخل، کالایی که حتی نسبت به مشابه خارجی آن کیفیت کمتری دارد، را بخرند تا این کالا بتواند هرچه سریعتر در حد مطلوبی تولید شود.
حجت الاسلام دولابی اظهار کرد: این نوع حمایت از کالای داخلی به خاطر هدف مقدسی است که داریم و نباید به این بهانه سریع سراغ اجناس خارجی رفت.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به طور قاطع از پویش 'عید ایرانی، کالای ایرانی' خبرگزاری جمهوری اسلامی حمایت می کنم، تصریح کرد: یکی از مهمترین ابعاد اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی است، چرا که ما در این الگو تالاش می کنیم نیازهای خود را از طریق محصولات داخلی برآورده کنیم.
وی اظهار کرد: بنابراین مردم و دستگاه های اجرایی باید در راستای رونق اقتصادی کشور از خرید کالای غیر ایرانی خودداری کنند.
حجت الاسلام دولابی با تبیین آثار مثبت خرید کالای ایرانی، گفت: خرید جنس ایرانی باعث سود رسانی به تولید کننده داخلی و حمایت از کارگر داخلی می شود، در نتیجه چرخه اقتصادی رونق گرفته و مشکلات اقتصادی تا حدود زیادی مرتفع می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.