به گزارش ایرنا، حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در نشست مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلابی ابهر در مصلای نماز این شهر، اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی، مردم، شهدا و رهبر معظم انقلاب این است که 'اسلام' مورد نظر و تفسیر اهل بیت نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا رونمایی شد و انقلاب اسلامی آمد تا چشم دنیا به قرآن بینا شود.
وی تصریح کرد: در مدت 38 سال پس از انقلاب نزدیک ترین تفسیر از قرآن و عمل به آن و حرکت عاشورایی را انجام دادیم و امروز پر آوازه ترین ملت در دنیا و تاریخ ایران است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران در تمام لحظه ها پشت سر رهبر و انقلاب خود ایستاده اند، افزود: ملت ایراندر هر شرایطی در مقابل هجوم سنگین دنیای استکبار و زیر آتش سنگین آمریکا ایستادگی کرده اند.
وی بیان کرد: امروز 252 شبکه فارسی زبان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سم پاشی می کنند تا مردم را از نظام جدا کنند اما ما اصلا نگران نیستیم چون مردم ما همیشه ایستاده اند و اشتیاق جوانان برای حضور در جبهه مقاومت برای دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق نشان از این دارد که ملت ما در مقابل دشمنان هراسی ندارد و تمامی نقشه های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را شکست می دهند.
حاجی بابایی خاطر نشان کرد: ملت ما هر شخصی را همان قدر قبول دارد که پشت سر رهبر معظم انقلاب باشد و به اصول گرایی و اصلاح طلبی و حزب ها کاری نداریم و امروز ما تحت عنوان نیروهای انقلابی جمع شده ایم.
وی با اشاره به اینکه تمام دنیا در مقابل ایران ایستاده تا ما را به زانو در آورد، افزود: رفته رفته دشمنان خود را قوی می کنند و ما نیز هر روز قدرتمندتر می شویم و ملت ایران از ایستادگی و حمایت از رهبری که آفتاب تابان نظام است خسته نمی شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما با آمریکا دشمنی نداریم، افزود: این آمریکا است که با ملت ایران و اسلام دشمنی دارد و آمریکا با 'الله اکبر' و 'لا اله الا الله' گفتن و نماز خواندن ما دشمنی دارد.
وی یاد آورشد: همان گونه که در بدو اسلام، قرآن، مردم و رهبری در کنار هم بودند و موجب موفقیت پیامبر اکرم(ص) شدند، در سال 57 نیز این سه رکن موفقیت در کنار همدیگر قرار گرفت تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، اکنون هم در کنار هم هستند.
وی تاکید کرد: اگر یکی از این ارکان کنار بکشد انقلاب شکست می خورد همان گونه که زمان امام علی(ع) مردم عهد شکستند و باعث خانه نشینی امام علی(ع) شدند.
حاجی بابایی با اشاره به اینکه اشرافی گری و زیاده خواهی موریانه نظام است، تصریح کرد: جامعه ما نیز مانند دیگر جوامع با مشکلاتی روبرو است که این وضعیت در کشور ما برای مردم و رهبری قابل قبول نیست.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ششم توسعه بیان کرد: برخی از افراد به این برنامه ایراد می گیرند که از جمله آن می توان به افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی به یک پنجم حقوق کارکنان تحت پوشش تامین اجتماعی یعنی سه میلیون ریال که با اضافه شدن یارانه یک خانوار 5 نفر به پنج میلیون و 250 هزار ریال رسیده است اشاره کرد.
حاجی بابایی اضافه کرد: دومین ایراد وارده به برنامه ششم توسعه را برخی بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری می دانند که حداکثر اختلاف بین حقوق بازنشستگان 15 درصد خواهد شد.
وی تاکید کرد: سال آینده دولت موظف است سامانه ای طراحی کند مردم بتوانند، مقدار حقوق دریافتی کارکنان دولت را ببینند و نظارت کنند و این قانون به تصویب شورای نگهبان رسیده است.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.