حمید اسکندریون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت عید باستانی نوروز و با هدف توسعه کمی و کیفی شنا کشور از 19 تا 20 اسفند جاری و با حضور شناگران منتخب استان های 'زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان' در استخر شنا قهرمانی شهید شهبازی واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد شهر زنجان انجام خواهد گرفت.
وی شرکت کنندگان در این جشنواره به صورت انفرادی و تیمی و در ماده های ' کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه ' 66* 4متر مختلط تیمی و 66* 6 متر آزاد تیمی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هر کدام از استان ها، با پنج شناگر در هر رده سنی و 2 مربی و یک سرپرست در این جشنواره شرکت خواهند کرد.
اسکندریون با بیان اینکه هر شناگر حداقل باید در یک ماده انفرادی شرکت کند افزود: حضور والدین در محل استخر بلامانع است و در پایان به شناگران برتر هر رشته، حکم و مدال اهدا خواهد شد.
وی تصریح کرد: شناگران گروه سنی هشت سال در 66 متر کرال سینه، 33 متر کرال پشت، قورباغه و پروانه، گروه سنی 9 سال در 66 متر کرال سینه و پشت، قورباغه و پروانه، و در رده سنی 10 سال 100 متر کرال سینه و پشت و قورباغه و 66 متر پروانه، رقابت خواهند کرد.
عضو کمیته فنی فدراسیون شنا کشور گفت: جشنواره شنا 10 سال و زیر 10 سال پسران بطور همزمان در مناطق ششگانه ایران که شامل استان های 'زنجان، تهران، کرمان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان رضوی' است برگزار می شود.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.