به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید مشارکت همه جانبه مردم در امور مختلف را به عنوان یک فرصت تلقی می کند که می تواند از این ظرفیت ها در زمینه های گوناگون حداکثر استفاده داشته باشد.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در این ارتباط گفت: بخش دیالیز خیری ساختمان جدید بیماران کلیوی شهر زنجان توسط یک خیر زنجانی مقیم پایتخت در زمینی به مساحت 800 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال احداث و افتتاح شد.

**همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه قشرهای مختلف مردم شهید پرور در شهر زرین رود از توابع شهرستان خدابنده تشییع و تدفین شدند.

**چهارمین گردهمایی سراسری مدیران حوزه تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و آغاز به کار جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش سبلان، فن بازار و نمایشگاه بازار کار در استان زنجان با حضور استاندار زنجان، رئیس جهاد دانشگاهی کشور و مسئولان ارشد استان برگزار شد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: تاکنون به همت پژوهشگران ایرانی، 85 درصد فناوری صنعت ریلی و 70 درصد تکنولوژی تولید آب شیرین کن ها بومی سازی شده اند و تولید داخل هستند.
استاندار زنجان گفت: توان علمی نخبگان، پژوهشگران و مخترعان ایران که می توانند خلق ثروت و فناوری کنند، سرمایه اصلی کشور هستند.


**شناسایی 474 مودی مالیاتی مجهول المکان، توسعه بیش از هفت هزار مترمربعی فضای اورژانس های استان، واگذاری 90 درصد از وظایف بهزیستی زنجان به بخش خصوصی، افزایش نیافتن قیمت بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی و کشف 300 هزار عدد انواع مواد محترقه از جمله اهم اخبار استان در هفته گذشته به شمار می رود.

**هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران استان با استاندار زنجان دیدار کردند.
استاندار زنجان بیان موفقیت ها و دستاوردهای نظام را موجب خوشنودی و افزایش رضایتمندی مردم درجامعه دانست و گفت: خبرنگاران باید با انعکاس اخبار مثبت درسطح جامعه، به دنبال تقویت اهداف نظام باشند و با انتشار اخبار مأیوس کننده، موجبات آزردگی مردم و به ویژه جوانان نشوند.

**همایش رویکردهای نو در آموزش های مهارتی با حضور مسئولان ارشد و دانشجویان استان در سالن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: آموزش مهارت های فنی برای نسل جوان، نقش بزرگی را در تبدیل زنجان به قطب آی تی کشور ایفا می کند.

**قرار گرفتن نام 63 شرکت کاغذی شناسایی شده در زنجان در لیست سیاه مالیات، شروع ثبت نام رانندگان خودروهای سنگین گازوئیل سوز در طرح تخصیص سوخت، اضافه شدن 10 هزار میلیارد ریال به سرمایه گذاری صنعتی استان، کشف 200 دستگاه تلویزیون قاچاق و رسیدن سرمایه گذاری خارجی مصوب زنجان به 129.5 میلیون دلار از مهمترین رخدادهای هفته گذشته زنجان بود.

**آیین بزرگداشت صدرالدین زنجانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امام جمعه خلخال و دوستداران تاریخ استان برگزار شد.
دبیر علمی همایش بزرگداشت صدر الدین زنجانی گفت: صدرالدین احمد بن عبدالرزاق خالدی زنجان با وجود خدمات ارزنده اش در حوزه های فرهنگی و سیاسی، چنان که باید شناخته نشده است.

**آیین تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون استاندار زنجان و مسئولان دولتی استان برگزار گردید.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای جبران عقب ماندگی ها و رفع مشکلات کشور نیازمند یک ائتلاف بزرگ سراسری هستیم.
معاون امنیتی و سیاسی استانداری زنجان گفت: دولت به مسائل مختلف در همه حوزه ها، نگاه توسعه محورانه دارد و به این سمت حرکت می کند.

**اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان، 130 اختراع در سطح کشور در مسیر تجاری سازی قرار گرفته اند، نمایش 'بانوی نور' در زنجان اکران شد و زیر پوشش قرار دادن 980 هزار دانش آموز در برنامه ملی شهاب از دیگر رویدادهای مهم زنجان محسوب می شود.

**دومین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی شامگاه سه شنبه با معرفی 21 نفر برتر در رشته های عکاسی، شعر، کلیپ صوتی و تصویری در زنجان به کار خود پایان داد.
2 هزارو 986 اثر شعر، عکس، قطعه صوتی و کلیپ تصویری به دبیرخانه دومین سوگواره ملی عاشورایی میعادگاه ارسال شده بود.

** کاهش میزان رشد مالیات پیش بینی شده برای استان زنجان به 9 درصد در سال آینده
استاندار زنجان گفت: میزان رشد مالیات این استان که پیش از این 28.4 درصد در نظر گرفته شده بود، به 9 درصد رسید.
اسدالله درویش امیری در جلسه توسعه صادرات استان زنجان تصریح کرد: طی 11 ماهه امسال 97.5 درصد از صادرات هدف گذاری شده این استان تحقق یافت که این بسیار امیدوار کننده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.