اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات استان و در گفت و گو با خبرنگاران افزود: میزان رشد سهم مالیاتی این استان در میان مردم نگرانی هایی ایجاد شده بود که با تلاش مسئولان این موضوع مرتفع شد.
وی یادآورشد: در ابتدا میزان افزایش سهم مالیات این استان در بودجه 96، 15.5 درصد از سوی استان در نظر گرفته شده بود که این رقم در لایحه بودجه به 28.4 درصد رسید.
درویش امیری اظهار کرد: همین افزایش چشم گیر موجب نگرانی هایی در میان مردم زنجان شده بود.
وی افزود: در خصوص مالیات مطالبی در بین مردم مطرح بوده که با تلاشی که از سوی نمایندگان انجام شد با همراهی مسئولان استان، با خبر شدیم که این تلاش ها نتیجه بخش بوده و پیشنهادی که در خصوص مالیات از سوی ستاد درآمد انجام شده 15.5 درصد و در لایحه دولت 28.4 درصد بود، کاهش یافت.
درویش امیری گفت: با پیگیری هایی که از سوی استانداری و نمایندگان انجام شده جلسه هایی که داشتیم خوشبختانه در کمیسیون تلفیق این عدد به 9 درصد رسیده است.
وی اظهار کرد: با تلاش نمایندگان و جلسه هایی که خودم داشته ام با کمیسیون تلفیق و سازمان مالیاتی داشتم این میزان کاهش یافت.
استاندار زنجان گفت: مردم متوجه باشند که میزان مالیات چه کاهش می یافت و چه این عدد باقی می ماند ما بر مبنای عملکرد، مالیات دریافت می کردیم و اجازه نمی دادیم در فصول مالیات به کسی ظلمی شود.
وی تاکید کرد: این عدد که در کمیسیون تلفیق تصویب شده، امیدواریم در صحن علنی هم تصویب شود.
درویش امیری افزود: با تغییرات انجام شده، میزان رشد مالیات زنجان با سایر استانها برابر شده است و پیشنهاد کمیسیون تلفیق اغلب در صحن علنی مجلس به تصویب می رسد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی **** انتشار دهنده: مینا افشار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.