علی جوان روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات ووشو استان زنجان که با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در سالن جلسات این اداره کل واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد افزود: ورزش ووشو در زنجان از زمان آغار فعالیت تاکنون، خوب و توانمند ظاهر شده و تلاش های فعالان در این عرصه رضایتبخش است.
وی با بیان اینکه ووشو رشته ای خوب و فرهنگی است، اظهار کرد: زنجان در این رشته ورزشی از مربیان و ورزشکاران شایسته و توانمندی برخوردار است که منصور نوروزی، برادران امانی و محمدسیفی ازجمله آنان محسوب می شود.
جوان ابراز امیدواری کرد که این رشته ورزشی زنجان که تاکنون فخرآفرینی های زیادی را برای کشور و استان داشته است با حمایت های خوب فدراسیون، رشد و توسعه یابد.
وی تصریح کرد: این اداره کل برای برگزاری اردوهای تیم ملی و کلاس های داوری و مربیگری و همچنین میزبانی رقابت های قهرمانی، آمادگی لازم را دارد.
رئیس هیات ووشو استان زنجان نیز گفت: رشته فخرآفرین ووشو در آمایش صورت گرفته از سوی این اداره کل به عنوان ورزش نخست این استان شناخته شد.
رامین موحدنیا به توسعه کمی ووشو زنجان به لحاظ مربیان، داوران و باشگاه ها را جزو برنامه های این هیات ذکر کرد و افزود: به بحث فنی و تجهیزاتی هیات های شهرستانی نیز توجه بیشتری خواهیم داشت.
وی تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته ورزشی زنجان را بیش از یک هزار نفر اعلام و اظهار کرد: از اینکه بار دیگر اعضا مجمع به من اطمینان کرده و رای دادند وظیفه ام بسیار سنگین تر از قبل شد و برای پیشبرد این ورزش تلاش بیشتری را خواهم کرد.
موحدنیا افزود: برای حضور توانمند در مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا (اندونزی) نیاز به کار و فعالیت بسیار است و باید در مدت هشت ماه باقی مانده به مسابقات قهرمانی، سطح فنی و تکنیکی ورزشکاران را ارتقا بخشیم.
وی، توجه و نگاه ویژه به ووشو بانوان را نیز لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: ووشو زنجان باید به جایگاه اصلی و واقعی خود دست یابد و این دور از انتظار نیست.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.