فریدون احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان استان در ستاد تسهیل و رفع موانع به طور کامل همراه دولت هستند و ممکن است که گاه به لحاظ کارشناسی مواضع متفاوتی داشته باشند که آن را مطرح می کنند.
وی یادآورشد: شرایط اقتصادی کشور، وضعیت ویژه ای است و هر دولت دیگری هم بر روی کار بود، با این شرایط مواجه می شد.
احمدی اظهار کرد: اهتمام این دولت در اقتصاد مقاومتی خاص است و در این خصوص خوب کار کرده و حساسیت اقتصاد مقاومتی در حدی است که معاون اول رئیس جمهوری، خود فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: این ابتکار که دولت هر یک از وزرا را وزیر معین یک استان کرده است، خود عزم جدی دولت در این زمینه را می رساند.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع را که شرایط اقتصادی کشور در رکود است، نباید گردن دولت انداخت، حتی اگر دولت هم عوض شود، یک شبه معجزه رخ نمی دهد، چرا که این وضعیت محصول یک شب و 2 شب نیست و یک سری اتفاقاتی در حوزه اقتصاد کشور رخ داده است.
احمدی ادامه داد: اقدام اخیر دولت در تزریق اعتبار به بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی، اقدام خوبی بود و علائم مثبتی هم در جامعه داشت و مراحل بعدی آن هم باید اجرا شود تا با اعطای تسهیلات بتوان این بنگاه ها را بار دیگر وارد چرخه تولید کرد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع در سطح کشور و استان زنجان اشاره کرد و از شکل گیری کارگروه مشابهی در کمیسیون صنایع مجلس برای حل مشکل صنایع بزرگ کشور خبر داد.
وی تاکید کرد: به حتم در زمان کوتاهی که نمایندگان مسئولیتی برعهده دارند، نمی توان همه گره ها و مشکلات را بر طرف کرد، از همین رو نمایندگان در کمیسیون صنایع به سراغ صنایع بزرگی می روند که حل مشکل آنان تاثیر بسزایی در روند بهبود اقتصاد دارد.
احمدی اضافه کرد: اینکه ستاد تسهیل در خود صنایع تشکیل جلسه می دهد، نگاه مثبتی است که باید تقویب شود.
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان به ریاست استاندار، در محل استقرار صنایع و با محوریت رفع مشکل صنعت میزبان برگزار و حین آن مشکلات سایر واحدهای تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی طرح و راهکار بهبود فعالیت آن مطرح و بررسی می شود.
به دستور رئیس جمهوری و ریاست فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی، وزیر معین استان زنجان در ستاد اقتصاد مقاومتی، وزیر دفاع است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.