مهدی فخربین سبحانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ثبت نام از تمبر طلا و نقره ویژه نورز سال 96، که طرح آن سرباز همخانشینی منقش شده است، به صورت الکترونیکی و به نشانی htt://ebazar.post.ir امکان پذیر است.
وی اظهار کرد: متقاضیانی که به دلایلی به اینترنت دسترسی ندارند، می تواند در مهلت یاد شده به اداره کل پست مرکزی شهر زنجان و باجه پست شهید شهریاری واقع در بلوار آزادی و در سایر شهرستان ها نیز به شعبه های پست در سطح این استان مراجعه و به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.
سبحانی افزود: چهارمین سری اقلام فیلاتلیکی تمبر تولید شده با 2 آلیاژ طلا به وزن های نیم و یک گرم و آلیاژ نقره با وزن های پنج و 10 گرم عرضه شده است.
وی بیان کرد: تمبر تولیدی طلا در وزن های نیم و یک گرم به ترتیب 2 میلیون و 50 هزار ریال و 2 میلیون و 850 ریال و تمبر نقره نیز با پنج و 10 گرم به مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال و یک میلیون و 500 هزار ریال انجام می گیرد.
مدیرکل پست استان زنجان خاطر نشان کرد: چهارمین سری از این اقلام تمبر تولیدی به تیراژ سه هزار سری در کشور نظر گرفته شده و متقاضیان 15 روز پس از ثبت نام، می توانند آنها را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، اقلام فیلاتلیکی تمبر طلا و نقره از 2 سال گذشته توسط شرکت پست تولید می شود.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.