به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه طی مراسمی با عنوان همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان از زحمات مسئولان و خادمان ستاد اربعین حسینی تقدیر شد.
استاندار زنجان در این همایش گفت: تقدیر از دست اندرکاران و خالقان حرکت عظیم معنوی پیاده روی اربعین حسینی برای روحیه بخشی به این مجموعه لازم است.
اسدالله درویش امیری گفت: قدم گذاشتن در مسیر خادمی اهل بیت(ع) معرفت می خواهد و همکاری پررنگ مردم در این راهپیمایی نشان از معرفت بالای زنجانی ها دارد.
وی با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش کلی و جزئی ستاد اربعین استان به مقامات کشوری، تاکید: اقدامات شایسته زنجانی ها و تعامل همه اقشار با یکدیگر در راستای کیفیت بخشی خدمات به زائران حسینی باید به نحو احسن به اطلاع مقامات کشوری رسانده شود، تا زحمات همه عزیزان در سطح کشوری دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: باید با نگاهی دقیق و کارشناسانه واقعیت این حرکت عظیم به تصویر کشیده شود تا همه کسانی که از قافله خدمت رسانی جامانده اند، برای سال آینده تشویق به همکاری با این ستاد مردمی شوند.
به گزارش ایرنا، ستاد اربعین زنجان از بیستم آبان امسال به مدت 10 روز در کشور عراق در مسیرهای راهپیمایی مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی بود.
پخت روزانه نزدیک به ۱۵ هزار عدد نان لواش، پخت روزانه نزدیک به 30 هزار پرس غذا در 2 وعده ناهار و شام، همچنین خدماتی چون ویزیت بیماران و خدمات درمانی از جمله کارهای مهم این ستاد طی این روزها به شمار می آید.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.