مدیرکل زندان های استان های زنجان از جمع آوری یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان خبر داد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با اشاره به جمع آوری یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: زندانیان جرایم غیر عمد اولویت بندی شده و زندانیان که بدهی 20 تا 40 میلیون دارند در وهله اول آزاد می‌شوند.

به گزارش جماران، محمد جوادی به جمع آوری یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در زندان‌های استان زنجان ۱۱۱ نفر زندانی غیر عمد وجود دارد، گفت: این زندانیان بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات و دیه داشته و در زندان می‌باشند و تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی همه این زندانیان آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان، با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اولویت بندی شده و زندانیان که بدهی ۲۰ تا ۴۰ میلیون دارند در وهله اول آزاد می‌شوند، ابراز کرد: شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ نزد بانک ملی بنام ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی جرائم غیر عمد در جشن گلر یزان امسال پیش بینی شده است.

جوادی تاکید کرد: جشن گلریزان به صورت مچازی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امسال با توجه به شیوع بیماری کرو نا و مقابله با این بیماری جشن گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود ولی رسانه‌ها در این زمینه اطلاع رسانی خوبی را داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.