966 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد زنجان از خیرین جمع آوری شده و تا پایان ماه رمضان همه این زندانیان آزاد می شوند.

مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: با جمع آوری بیش از 966 میلیون تومان از خیرین، همه زندانیان جرائم غیر عمد زنجان تا پایان ماه رمضان آزاد می شوند.

محمد جوادی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان، گفت: تاکنون بیش از 966 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

مدیرکل زندان های استان زنجان با بیان اینکه در زندان‌ های استان زنجان 111 نفر زندانی غیر عمد وجود دارد، گفت: این زندانیان بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادفات هستند و دیه داشته و در زندان می ‌باشند و تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی همه این زندانیان آزاد می ‌شوند.

وی تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اولویت بندی شده و زندانیان که بدهی 20 تا 40 میلیون تومانی دارند در وهله اول آزاد می ‌شوند.

جوادی افزود: بر اساس اعلام امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان شماره حساب 0224137397006 و شماره کارت 6037991899973626 نزد بانک ملی به نام ستاد دیه استان زنجان برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی جرائم غیر عمد در جشن گلر یزان امسال پیش بینی شده است.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان تأکید کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مقابله با این بیماری جشن گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می ‌شود ولی رسانه‌ ها در این زمینه اطلاع رسانی را داشتند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.