همایون دلجویی روز پنجشنبه در دیدار با منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا تا کنون با به‌روزرسانی امکانات مخابراتی در شهرستان‌ها و روستاهای استان، خدمات قابل توجهی از قبیل ADSL-VDSL وFTTH به مشترکان ارائه می‌شود.

وی با ارائه گزارش وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه زنجان در حوزه ارتباطات تلفن ثابت (شهری و روستایی)، تلفن همراه، دیتا و فیبر نوری، اظهار داشت: برگردان تلفن‌های ثابت روستایی بر روی شبکه همراه اول در سال گذشته، گامی بزرگ برای ارائه خدمات موبایل به مشترکان بود.

دلجویی خاطرنشان کرد: اجرای فیبر نوری در مسیر شهرستان‌های ابهر- خدابنده در راستای بالابردن کیفیت خدمات ارتباطی این مناطق صورت گرفت.

وی ادامه داد: از سال گذشته برای بهبود شبکه مخابراتی در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گام‌های مهمی برداشته شده و توسعه ارتباطات را با تجهیزات به‌روز در این شهرستان‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت فرا رسیدن شب‌های قدر، انتخاب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه را نشانه ولایتمداری و تجدید میثاق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و برای حجت‌الاسلام دکتر حسن شجاعی، آرزوی توفیق الهی و موفقیت روزافزون در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)، ایشان را بهترین الگوی انسانی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام دکتر حسن شجاعی، اتحاد و همبستگی را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه خواند و گفت: مجموعه نمایندگان استان زنجان در مجلس یازدهم برای توسعه استان در کنار هم خواهند بود.

وی اظهار داشت: با مدیریت منطقی که لازمه پیشرفت است در کنار یکدیگر باید به فکر کمک به کشور باشیم تا در شرایط رکود فعلی که حاصل تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا بوده و به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود برای بهبود شرایط گام برداریم.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: مسؤولیت برای همه مدیران، شرط سنگینی است چرا که همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: باید در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، فارغ از هرگونه نگرش سیاسی فقط به فکر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش ایرنا، مخابرات منطقه زنجان در ارزیابی با سایر استان‌ها در بخش هسته مرکزی (Core) دارای رتبه(Grade)  A بوده و جزو پنج استان برتر کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.