به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روز قدس در محل استانداری زنجان، به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس ماندگارترین روز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و رهبری بر زنده نگه داشتن این روز بسیار تاکید دارند.

وی افزود: برنامه‌های روز قدس به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است و باید این روز به خویی گرامی داشته شود تا سیلی محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه سه برنامه روز قدس قطعی شده است، گفت: این برنامه‌ها به صورت به صورت میدانی برگزارخواهد شد.

ناصر با بیان اینکه برنامه‌های روز قدس به صورت مجازی برگزار می‌شود، تاکید کرد: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار بوده و ضروری است برنامه‌های این روز به صورت ویژه برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین به مسئله‌ای بین‌المللی تبدیل شده است، گفت: مردم ایران به منظور زنده نگه داشتن روز فلسطین هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان با برگزاری برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می‌دارند ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس برنامه‌های روز قدس مجازی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در استان به صورت خودرویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ناصر افزود: کمیته‌های مختلفی برای روز قدس در استان پیش بینی شده و در راستای اطلاع رسانی این برنامه‌ها باید صدا و سیما و رسانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی خودرویی روز قدس از میدان استقلال تا میدان بسیج در صورت تایید نهایی در جلسات برگزار شده، انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، به طراحی طرح نمادین مسجدالاقصی در پیاده راه زنجان اشاره کرد و گفت: بزرگداشت مراسم باشکوه روز قدس، نمایش وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، اعلان انزجار از رژیم جعلی صهیونیست و محکومیت معامله قرن از اهداف راهپیمایی روز قدس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1429538
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.